20061028 |
今日 9 : : 00 度起身 . . 就收到呀琳 & 呀嵐既 SMS . . . 開心死喇 ^^*
1 : : 00 出左去補習 . . 3 : : 00 補完 . . . 行左 1 陣街 4 : : 00 度番屋企 ..
今晚有人泥我屋企打 "邊" 爐 XDD`
留 CM 
|
|
CM : : [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
20061027 |
下 
我琴晚飲醉酒 講晒 D 秘密比你知 咀左你 
你唔好作得就作喇 . .THX`

今日係学校都冇咩特別事發生. .

呀琳你講得岩 . . . 佢真係好扮野 
我覺得佢成日係度扮可愛 . . 嘔死 

放左学之後去左包包屋企  |
|
CM : : [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|