吾好意思牙 十年冇打過blog 其實係因為掛住打xg 終於考完試 等成績 雖然知道吾方好 但係我已經出盡我所有既知識 死而無憾=)'
愈相處得耐就愈覺得同班內既同學感情深 當初既我好想呢年快D度過 但而家卻想時間停留係而家呢一刻 呢一年有喜有悲 有笑有喊 每個同學都好容易玩埋 除左D.....之外
即將分別既心情好複雜 亦好奇妙 感覺上 覺得好快樂 但事實上就'''''''' 不過 如果而家比我簡一定簡同番牙梨佢地一班喇 歡樂無窮耶=)
多謝各位呢一年黎既照顧.. 最想多謝係我班FD子,,佢地令我變堅強了!! 希望同佢地友誼永固*
車車,LaM C,梨,JOyCE=)3Q你們!!