| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 9 月 26 日 星期一  |
勁大雨...shit..  |
分類: 未分類 |
今日起身o個陣仲未落波&勁大雨lor...幾勁呀今朝..1上車大雨過黑雨呀...哈哈哈哈哈.....之後返學o個陣等埋KaRis就一齊返喇...好彩佢有帶遮..我都有帶遮ja...返學o個陣都好大雨吓呀...返到去由頭落到尾...lunch o個時先慘呀...好彩Yanko有帶把遮出黎ja...不過都係濕架喇...但係KaRis&啊娟仲慘呀...冇遮..整到濕哂呀...佢地就去訓導室度借風筒啦...我地都好濕架喇...我地上到去...勁抺啦..o係度...到到放學都差唔多亁哂喇...但係..放學仲要留o係度練乜Q野唱歌喎....頂丫...o係班房練完仲要o係Hall度企一企喎///shit......搞到成4點半先走得....我就走返天水圍喇///本來今晚爸爸出去食飯...得返我同媽咪既...依家媽咪都出埋去...得返我1個o係屋企....>.<成晚就o係度玩電腦~ICQ~傾電話~仲有最緊要~~>做功課...不問係問人既.../\/\"v 哈哈~~RaNEe今日幾乖女呀..同我講d功課自己做架全部都,,,佢就得...我就唔係幾得喇,,,羨慕佢啦簡直...俾心機讀書呀..知唔知呀??爸媽返黎o個陣又買左碗綠豆沙俾我呀...ThaNk You~~~~~~~~~~~~~by:YUKO
|
2005 年 9 月 25 日 星期日  |
大搬位...  |
分類: 未分類 |
今日10點俾人整醒左...商量去邊度食野..經過1番爭議之後...我地決定去銀座o個度..咁我地換好哂蚜就出去喇...點知1落到樓下竟然落大雨...好彩我地都有帶遮<我地o係上面都係落好細雨,等[車立]o個陣都係好細雨,1落到去就係落大雨喇>咁我地照行啦,,,行到去的士站o個度落得仲大..咁我地就決定搭的士喇..愈黎愈大呀...如果行過去1定好好玩呀...到左..1落車我就跑過去商場入面...佢地仲慢慢行...之後我地第1時間就去食野...3個都咁肚餓...食完行街啦..今日我都冇乜點買過野...買左3樣野,,,加埋我諗都係70 land蚊ja...但係今日佢地買左好多野呢...好笑..去百佳買野..買左$333.3喎..勁呀呢??買左好多野飲啦..零食啦..等等///之後攞住好多野..咁咪返屋企lor....返到去..媽咪話試吓張我張枱向左轉1轉...嘩...搞左成日呀..又執野又盛...整左好耐...整到3點幾我落左去買mc記食...佢地又食..買左o個個咩咩飽...新出o個個呀..好好味..勁好味...正呀...1定要試呀...之後又再執過野...8點幾先食飯...勁肚餓...食完就玩電腦喇...
PS.依排有D麻煩.....>.< by:YUKO |
2005 年 9 月 24 日 星期六  |
| HAPPY................ |
分類: 未分類 |
今日好勁呀...
今日12點鐘起身...Daddy都o係度..因為佢琴晚開夜..今朝先返黎...咁我唔知丫嘛..咁咪整醒佢LOR!~點知佢話今朝7點先返黎喎...咁我就即刻冇聲出..俾佢訓..我又O係度玩電腦啦...到到2點..佢自己起左身...我地去左食野...食完返黎...佢就賭馬...我就玩電腦..之後佢叫我幫佢揀幾隻馬...咁我咪揀LOR,,,點知中左喎...中左2百幾蚊...哈哈~~之後佢話我中..咁就叫我揀多幾隻啦...我又揀...點知今次又中喎...中左2千幾蚊...之後佢同我講返..原來佢聽錯左...佢買左錯...如果佢照住我咁買...會中8千幾蚊架...激鬼死我....之後第10場..最尾o個場...佢又叫我揀...嘻嘻嘻嘻..又中呀..佢以為中左2百幾蚊...點知佢打去cheak番...原來中左1千蚊...呵呵呵呵呵~~加加埋埋...佢電話投注o個個户口有3千5蚊呀...全部都係我中返黎架...勁呀呢??6點..媽咪打黎..我講俾佢知..佢話..咁呀..1定要去食飯lu...我地去元朗o個度,,,食壽司...食o個間有個魚字o個間呢...我地叫佢做魚壽司...好好味呀..食到超飽呀...3個都...但係都係食左3百幾蚊...抵呀...之後我地行行吓...我諗到我個電話壞壞地...同佢地講,,,咁我地就去左好多間睇喇...又新世界,,又people..又3又盛....我o係PEOPLE睇中左1部NEC既電話..唔係接機...有影相...等等...1千蚊...因為我呀媽話過左1千蚊就唔買,,,車...洗唔洗呀?我幫伙地中左成3千5蚊喎...買部手機俾我都唔得....不過我都係心諗ja...冇講出黎..算,,不過依家冇貨..遲DD先有..咁就聽日睇吓去唔去屯門啦..睇吓屯門有冇啦....希望有啦.....................睇完..返屋企...1開電視...做殘酷1丁啵..不過係最尾LU...早知早D返去睇啦..最後1集丫嘛,,,算...之後我又玩電腦...玩到依家11:56分...訓LU...好眼訓呀 by:YUKO |
2005 年 9 月 23 日 星期五  |
| .... |
分類: 未分類 |
今朝D野食好遲黎...so遲左返學校..搭11先到..返到去都冇乜野咁LOR...到到班主任節完左..Miss Lam搵左我地5個出去..照肺...都唔係照肺既..佢同miss ho求情喎..叫佢唔好記我地遲到..叫我地去圖書館度做服務喎,,,shit..做5日...1日做唔小過1鐘..唔多過兩個鐘喎..痴痴痴痴痴線架...咁我地第1個小息就去搵miss ng,,佢叫我地星期一開始去做服務...唉...第2個小息又去搵miss ho,,,原來唔1定要1個星期做哂架喎,,,好彩jaja...haha.................放學呢..又o係2c度hea...2點land先走..娟.yanko&me..去左大家樂度食野...食完佢地話返學校..我就去左買消炎藥水...耳仔o個d呀...好痛呀..之後就返左青衣喇...因為今晚要o係青衣度食飯...so返左去...返去o個陣..同啊sa接埋啊謙放學先1齊返去...返到去...做吓功課..同啊妹玩吓咁lor..之後到到4點幾..我就訓左覺..6點半起身..同啊謙睇功課..[[其實我唔想架...不過婆婆叫到..冇得唔得架喇..]]睇完7點幾就食飯喇...食完..原本諗住睇埋大結局先走既..不過媽咪話要返屋企做功課...[[佢o個d]]so8點半就走左lu...點知岩岩走左架車...咁我地就入青衣城睇吓野啦,,,[[電話呀]]睇唔岩..咁就走番出去等車喇,,,點知撞到珊E,,佢地兩個又係咁傾佢地學校既野啦o係架車度..我就o係求聽MP3...我地落車買左綠豆沙返去食...係好好味既...次次夜返都會買黎食..唔知典解...真係好正架...返到去..睇到1集既酒店風雲lor...之後就開始開機喇...到到10點幾..媽咪叫我睇相啵..佢佢地以前結婚&去hoeny moon D相...睇番以前d人..好好笑架..無論係頭髮.d衫.d鞋.d笑容..哈哈..1路睇1路勁笑...之後玩電腦啦...到到11點幾同ELLY傾ICQ...傾左陣..12點幾就沖涼喇...依家岩岩沖完...打日記....訓LU 1陣................
PS.唔知典解今日個耳[洞]勁痛呀,,,SHIT.. by:YUKO |
| >.< |
分類: 未分類 |
今日都冇乜野..
by:YUKO |
2005 年 9 月 22 日 星期四  |
| >.< |
分類: 未分類 |
衰人...衰人..衰人..all the bad!
by:YUKO |
2005 年 9 月 21 日 星期三  |
| NTH.. |
分類: 未分類 |
| ABC君 |
歌手:方力申 | 作曲:雷頌德
填詞:方杰 | 編曲:雷頌德 |
|
|
你這麼吸引 有心的定不止五六個
我被扣分 便沒位置坐
你沒有講出意願 你的身體都說得很清楚
A君的家底好 B君出名獨到
是我沒能耐 高攀不起給你效勞
你要愛得進步 便盡力發掘
談情全為進步 你會控制得到 你
*你背後有幾千樣野心 我未襯
再努力也擋不住競爭 不用吻
我輸不起 你的抱負太多
但我極明白我 實在沒法抽身愛下個
你每日也比較在計分 再合襯
我發現我都只屬次等 手在震
去握手會比拖手使你愉快得多
快為實現野心 放下我*
誰能陪伴旅行 自問沒有福份
我沒強項愛人 不要為我忍
我用全力來迎合你 也未夠吸引
C君階級很高 D君即使未到
但我沒能耐 根本不可使你自豪
你要愛得進步 沒義務繼續停留
來吧去做 你有你野心 我阻不到
你背後有幾千樣野心 我未襯
再努力也擋不住競爭 不用吻
我怎都不似尊貴又勇敢
但我極明白我 實在沒法抽身愛下個
你盼望到出年便結婚 你就算
不講出口都知沒我份 保佑我
你揀好了 還會有禮貌 說聲再見
我自問未夠資格合襯
算吧 為發揮你潛能 我的犧牲 最襯 by:YUKO | |
2005 年 9 月 20 日 星期二  |
NTH..  |
分類: 未分類 |
個個都係咁既...冇1個信得過既...信吓我得唔得呀?勁唔開心,,,
by:YUKO |
2005 年 9 月 19 日 星期一  |
大澳last day  |
分類: 未分類 |
今日最後1日o係大澳lu..聽日又要返學..>.<今晚食完飯先走..10點先返到屋企...姑丈車我地去青衣...我地上左啊妹度俾d野佢地先返屋企..
PS.真係好仆街呀..佢地..尤其o個3個... |
2005 年 9 月 18 日 星期日  |
| 大澳day3 |
分類: 未分類 |
今日10點鐘自起彈左起身..又食去左食野..之後就係..打麻雀..成日都係咁..幾好玩呀...我地3番棄糊啵..勁呀呢?
夜晚呢..就食下飯咁啦..再夜d..我地o係度玩大話[識]..超好玩...輸左飲啤酒咁..我飲左兩罐幾咁啦..我地唔洗溝7喜..正係咁飲..玩完仲要玩oun,,玩到4點幾...
PS.屯門o個班正仆街..講真的.. |
|