今日水運會,超熱啊!個太陽系甘曬,原來我地D人游水甘勁家!就系甘就囖咗銀牌啦!
今日都吾知我隔離果件做咩!頭果幾堂仲好地地,跟住就吾知做咩喊!我幫恩慈拾水瓶惦到佢張櫈,比佢推開。一波未平一波又起,上英文堂只不過睇咗一版書,就比火帶罰企響後面。真系黑仔!
點講呢今日>.<
美好?吾算!!不過點都要多謝我地班地人嘸罵我地輸波先啦!!
仲有地人鼓勵我地添!!
謝謝!!