今日同紋豬中癡過癡糖豆...
哈哈哈哈.
攬左成日.好warm啊...
跟住紋豬面試完之後又撞到我.
嘻嘻..有緣人終會相會...
跟住紋豬過街果陣中同我say:bye啊!
哈哈哈哈..
好sweet啊
近水樓台先得月啊.....
你好野....死肥俊
衣架我咩都悟理...
體你奈得我咩何...
哼!中要懶親熱柑
紋豬對住我笑笑
笑噶背後噶答案系咩啊?
強烈吃醋
今日超囉...
Lunch菓陣見到肥魚(just 背影)響度就以為隔離個女仔係紋豬(區地放底曬D頭髮)
我就不假思索柑欖住菓個女仔
點知前面菓個先係紋豬
我欖住菓個系XXX....
對吾住啊.我欖錯左你...
內疚..........................................................