放假放到好鬼失敗
平時咁大太陽出街一定曬到黑哂所以唔想出…而且右咁鬼熱…
唔出街日日係到玩電話…畫圖…玩NDS玩到人都痴線- -|||
依家D天氣變哂 以前明明冇咁熱家 真奇怪
本身見咁好天想拎娃出去私影 但係到時曬到娃黃之外自己都黃 囧RZ
所以都係放棄左佢算啦 依家再用QOOZA先知多左好多野要弄 - -
SIMS依家重話要出第3 死啦T__T 咁講姐係我右要換電腦入面D野先玩到啦…
之前右係為左玩SIMS2先買左電腦的新硬件- - 點知玩左冇一個月就冇再玩XDDDDD
希望這次SIMS3唔會啦 SIMS3估計會可以做到更多美男XDDD 玩硬啦=V=+
放假開始係到玩online games 發現依家d online竟然做到咁仔細=口=!!
D人物唔係令女就令仔 好GJ呀T^T 雖然唔耐玩 我估我玩一個月右唔會再玩XDDD
|