| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
2008-07-18  | ♥分類: 未分類 | h0 h0 內無打過BlOG La~
5知.....
仲有無人想cc 我個BlOG le?!
===================識到nEw fd子===================
今日,,
勁tiRed lo~!!!!!
因為今日要接受HKAC ge trainnING......
[[如果無體刀ge人,,醉好5好去La]]
D人都成日話我地gE....
T^T~
ho 5鋸佢地~
{想知我點解5鋸佢地....問我La~}
xD"xD"
=================s0 bAd===================
琴日,,
係順天識咗2個fD子~
好好好kai 心牙~
同咗佢地交換MsN tiM牙....
仲有牙...
其中一個有q0ozA 嫁~
我可以同佢做fd...為同埋c佢個qo0zA牙~
waKaKa``
=============================================================
♥我愛fD們♥...
♥啜啖sin~♥
By:: YUkAmmY=]♥
| |
|
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
2008-07-14  | ♥分類: 未分類 | 今日..
係我係秀天gE醉後一日~!!!!!
你話我ka!心右dUck,,5 kai針翼dUck...得咗~xD"xD"
雖然係醉後一日,,
但係...
今日仲悶過平時lo.....
唉~
我有DD 5捨得le間學校tiM......
BeCaUse le間學校帶俾我歡樂,翼帶俾我5 hAppY``
h0 5捨得嫂嫂,,TiNG,,可樂妹,,牙"豬",,姐姐,,MillY妹 tim~[[仲有h0多]]
T^T
去到中學......
5知識5識到fD kA mA``
右5識D人w0w~
真係有D"橙"牙~~!!!!
w0o~
天日考分班試lU``
有D緊張gE心情tiM.....
=3333333333333333333333333333333333333333=
講住咁小sin.....
儀家,,
我要k書La~
886~
♥啜♥
===========================================
BaBii..
劉cM牙~
| |
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|