2007 年 1 月 26 日 星期五  |
|
好慘啊。。。。。。。。。。。  |
|
真係黑仔!!!!!
神幾個星期無上過網啦。。。。。。
呢中感覺真係難頂過乜Q啊````````------
5G要挨到幾時~~~~~~~~~~
|
|
刊登時間:2007-01-26 09:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
|
A........  |
|
我最近做左一件好錯既事啊...
好想翻轉頭啊.......
好想咩事都無發生過....但系5可以啊.......
|
|
刊登時間:2007-01-19 06:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
|
啊..........  |
|
好辛苦啊.........
有無搞錯啊.......考試先來病----------
我感冒啊......5想食藥啊~~~~~~~~~
|
|
刊登時間:2007-01-15 12:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間:2007-01-14 04:45 PM |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
|
YEAH~~~~~~~~  |
|
好野啊....
今朝音樂考試又試有TIPS啦~~~~~~~~
如果課課都有就好啦-------
|
|
刊登時間:2007-01-13 02:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|