我又用番q0啦;D 因為吾想用xg-口-' 整左幾料中先整好!!-v- 以前太醜;* 好鬼專心甘整; MSN都熄埋-3-' 轉左新學校/口\ 好緊張;'' 3吾識7甘'] 27/8要番學; 死得-_-' 希望識到FD;' 未試過甘害怕-口-