本身尋日有好多野想打落黎...而架咩都諗唔起,點算好..
你會唔會我既電話太多了....會不會在乎我在我的同學面前我對你的反應//前日好對唔住..我又太過份啦,成日逼你做d唔想做既野,你唔俾我做我想做既野,就在度發晒脾氣,我會好好反省架啦...希望下次唔會再亂發脾氣啦,,我應承你啦...唔好唔理我呀><個日好開心..