*`●/別以為..|!|!*┼忘記一切"";;很容易■"[[[
[大家好呀!?]
[要多D黎]
[中有要留CM呀!?]
YYYTiNG
暱稱: ♡*笨小雞}`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-03-04
2008-11-25
為你寫詩`
好開心哇=]
BB滿月啦!
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 24
今日人氣: 7
累積人氣: 1343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


開心哇` 分類: 未分類

好內都冇甘開心啦''
今日我'寶'菁'去左行街街
我地約左係OK到等
菁一早就到左
之後我地搭車去得福
行左一陣就搭紅點去Megabox
勁快就有車
都唔洗2個字
我地念住去溜冰
點知有人係到打曲棍球
要4點半先有得溜
我地就行左一陣..玩左一陣..影左一陣
我見到好多人都拎住氣球
我都好爽要
之後落到地下見到有人派
我地就去左拎啦
我地又同d扮動物既人影相
整下整下就4點幾啦
我地就入去溜
我仆左低..
整到我個pet好痛
我地玩到成6點10個字就走啦
之後我地番得福睇我媽媽
買左d野番去..
就番西貢啦`






訪客留言 (返回 YYYTiNG 的日誌)


ching_960 於 2007-12-01 10:25 AM 發表:
PINGU佢痴的-!
佢係咁恐嚇我...
嘻`不過今日真係好開心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉`
不過佢都好過
個隻唔知老虎定咩鬼
個隻野都唔理人既..
Posted at 2007-12-04 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AbCBoYi 於 2007-11-25 11:52 PM 發表:
嘿xP
果隻PINGU超有個性=v+
petpet好快會冇事咖拉 =3=
Sup雞仔;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀`
個pet2日就冇事啦
Posted at 2007-12-04 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]