|
老餅月月16歲生日快樂>﹏<""
yoyo13歲生日快樂>v<”
-----------------------------------------------
早晨番左精修,,死肥佬明,,42kg啦,,呵,,肥肥肥,,成日話我肥,,你同我差唔多姐,,卡卡卡
中午去左牙璟屋企幫yoyo慶祝生日,,
今日落雨都照bbq,,好野,,夠勇
因為潮濕,,起個爐都起左成2個鐘,,基本上都係珊珊起既
我唔識起爐,,入左房玩,,ha,,好9 tim我==”
之後個個都頂唔順,,入左去食蛋糕啦,,
我地本來話幫炒慧慶祝,,但琪實係幫yoyo慶祝生日,,但原來yoyo早就知道今日係幫佢慶祝=-=
珊珊唔食蛋糕,,繼續係出面起爐,,佢燒親隻手指-0-好才冇事,,不過佢好似好痛==”..
bbq我食左2隻雞翼,,好多芝士腸,,牛排,,雞排,,牛丸,,魚旦,,等等等...
今日唔錯丫,,開頭都幾無聊,,之後就好好玩了
夜晚同左月月講生日快樂lu,,ya
。。。a nice day。。。
|