好開心呀!傻佬..
1周年咁係咁開開心心過左喇..
10月14日..
我叫左bb上黎我屋企..我係屋企煮飯飯
之後bb睇我煮飯..哈哈!第1次咁..sweet^^
當然煮埋比bb..煮完..出左後樓梯吹水..
之後bb番屋企先..我都食飯..
8點30..上左bb屋企..
打比佢同講'我係佢屋企門口..但係佢唔信..比左佢一個驚喜..佢一開門..見到佢呀媽..
叫我飲湯...雖然唔係第1次見...又唔係第1次上佢屋企'但點都一次同佢部屋企人食飯..
驚驚地...>////<當然要扮到好有禮貌咁喇!
之後我地出左去..冇幾耐就走lu...
10月15日..
夜晚..我都有上bb屋企搵佢..
拎d餸比佢食..
第2日就係我地1年既日子喇..
12點bb打比我..傾住電話咁過我地既12點..1年黎左喇!^^
傾到12點幾就訓喇..
10月16日
我地既大日子..1周年happy
都係莊生日
訓醒番學校..
晏就..我同fd&bb買生日cake比莊..
之後放學先食..
放左學校食完..
bb話買鞋比我..點知..行左好耐都冇..因為唔令令..去左黃大仙
終於睇到喇..bb買比我
令令..多謝bb..係你買比我架喎!
去廁所換33..著bb買比我既鞋..
等埋佢地..我地坐車比蝴蝶灣bbq
坐左成個鍾..一係車又冇位喎..我同bb企..
雖然係好攰..但係我諗bb頌攰..又幫我拎野
去左喇..我地去買bbq d野
佢地搵爐..我地買完野去..之後行沙灘..第1次第夜晚行沙灘..感覺好好..好開心!面住沙灘談心
之後番番去bbq..燒野食..
有你陪我..點會悶呢^_<頌好開心tim..咁樣過度我地既第1年..
跟住bb d fd黎左..
一齊bbq咁喇..
11點我地一齊走lu..因為要番屋企..
坐車個陣我訓左...bb係咁叫醒我陪..但係我真係好眼訓-,-'
之後落車..轉坐番去..等左第個字..頌已為冇車tim..
本身bb想我上佢屋企架..但係驚上到去唔想走..想訓教..所以冇上..
佢送到我番屋企門口..佢行多幾步都番到去..
番到去都1點了..
我地傾多一陣..都訓..
10月17日..
今日係1年零1日^^
12點幾先起身
今夜都叫左bb黎搵我
去左後樓梯坐成個鍾..
|