獨單..的時候__你會想起我咩?
LovE___欣﹏]
YaNBaby0815
暱稱: MenG欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
Happy Birthday TO ME...
2010.新年快樂!
2009-12-26
海洋公園
2009-12-19
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 107
今日人氣: 0
累積人氣: 893
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

星期6
一早起身6點幾去酒店..
因為我故姐結婚
送佢出門..
之後去左佢屋企..坐..玩
等到4點幾先去酒店飲..
   
    
 



星期日..
番左學校拎成績表..
成績都ok既..除左英文超低分-_-
名次都53名^^BB都好叻仔..成績都唔算差
之後我地去行街街..

星期一..
唔洗番學..
一早去左BB家
跟住晏就就去左mk..同莊佢地睇戲
之後再陪BB佢地去左尖咀見工..
等..等..佢地,係m記食野
食完..去左機舖玩
同BB回家了!

 

2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 愉快 分類: 未分類

今日一早起身..過去bb屋企.___.
之後12點幾就坐車番左去學校附近..再同埋d人一陣去西環..
坐車坐左好耐..去到頌要行..好攰!
係咁係到玩..哈哈!笑死..分組..
我地果組影人..
時間好快咁過..食下野..傾下計..影下d人..
5點幾..去左西環碼頭等埋其他人-,-
跟住坐船番去尖沙咀...我同bb一齊行海旁..行星光大道^^頌買雪糕比我食tim..哈哈!感覺好好!
7點幾..坐車去新浦光..等埋明果d..
等左好耐..我地坐係公園煲yan..比警察查><
等到9點幾'等埋呀輝黎..我地去打邊爐..

2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


我們的1周年 開心 分類: 未分類

好開心呀!傻佬..

1周年咁係咁開開心心過左喇..

10月14日..
我叫左bb上黎我屋企..我係屋企煮飯飯
之後bb睇我煮飯..哈哈!第1次咁..sweet^^
當然煮埋比bb..煮完..出左後樓梯吹水..
之後bb番屋企先..我都食飯..
8點30..上左bb屋企..
打比佢同講'我係佢屋企門口..但係佢唔信..比左佢一個驚喜..佢一開門..見到佢呀媽..
叫我飲湯...雖然唔係第1次見...又唔係第1次上佢屋企'但點都一次同佢部屋企人食飯..
驚驚地...>////<當然要扮到好有禮貌咁喇!
之後我地出左去..冇幾耐就走lu...

10月15日..
夜晚..我都有上bb屋企搵佢..
拎d餸比佢食..
第2日就係我地1年既日子喇..
12點bb打比我..傾住電話咁過我地既12點..1年黎左喇!^^
傾到12點幾就訓喇..

10月16日
我地既大日子..1周年happy
都係莊生日
訓醒番學校..
晏就..我同fd&bb買生日cake比莊..
之後放學先食..
放左學校食完..
bb話買鞋比我..點知..行左好耐都冇..因為唔令令..去左黃大仙
終於睇到喇..bb買比我
令令..多謝bb..係你買比我架喎!
去廁所換33..著bb買比我既鞋..
等埋佢地..我地坐車比蝴蝶灣bbq
坐左成個鍾..一係車又冇位喎..我同bb企..
雖然係好攰..但係我諗bb頌攰..又幫我拎野
去左喇..我地去買bbq d野
佢地搵爐..我地買完野去..之後行沙灘..第1次第夜晚行沙灘..感覺好好..好開心!面住沙灘談心
之後番番去bbq..燒野食..
有你陪我..點會悶呢^_<頌好開心tim..咁樣過度我地既第1年..
跟住bb d fd黎左..
一齊bbq咁喇..
11點我地一齊走lu..因為要番屋企..
坐車個陣我訓左...bb係咁叫醒我陪..但係我真係好眼訓-,-'
之後落車..轉坐番去..等左第個字..頌已為冇車tim..
本身bb想我上佢屋企架..但係驚上到去唔想走..想訓教..所以冇上..
佢送到我番屋企門口..佢行多幾步都番到去..
番到去都1點了..
我地傾多一陣..都訓..

10月17日..
今日係1年零1日^^
12點幾先起身
今夜都叫左bb黎搵我
去左後樓梯坐成個鍾..



 

2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


記得了.. 愉快 分類: 未分類

記得今天對互雙的誠諾...

不會再有機會破壞我們的關係..

勾過手指尾..永遠都記得..

雙信你&我做得到^^

2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

專成為細妹打既.. :]

聽日番學lu..咁都好'冇咁悶

晏就..無喇喇有個美女打我屋企電話..

真係驚喜呀..估都估唔到..

細妹叫長途電話比我吹水...

傾咩?"密碼"呵呵!

佢放好多日假..番左澳門

唔知我地幾時先再見呢?! -w-

傾完電話之後..有悶咁電視..今日冇野做..

!..d!
[唔好話我唔掛住你呀-.-"睇我幾有係心...都唔見你係咁喇!^_<唔話得喇掛]