好耐冇打BLOG了 大家可能忘記我了=3= 但係從今日開始大家從新認識我吧!! 我DEL左之前你文了 所以我要日日打,打番之前個D番黎 我的離開請大家原諒 現在回香港是我的夢想 係美國好掛住軒軒,,小RON,,朋友仔,我愛你們唷xD