2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


Happy Valentine's Day 分類: 未分類

hoho..

7點幾比家姐嘈醒~.~

琴晚整d朱古力係...唔成功既-\/-

雪完之後都唔硬番既-.-''

今日11點幾出左去.搭車去妍到.跟住去左元朗a_a

咖車都輕輕地既.哈哈.笑死人!   d燈熄曬

哈哈.低b婆打去比媽咪..叫媽咪開車黎接佢囉xd

去到之後係度行-3-..超多人呀.又熱-.-''

之後去到果間唔知咩野..笑死人..李穎妍..你係得既x)!

跟住行左去10蚊店度玩xd

哈哈..入面d野實在太神奇啦*0*

哈.係度帶果d手套x)

李穎妍昆我-\/-..話d公仔係香包..跟住聞下..唔錯呀..棉花味xd

之後又睇到拍烏蠅果個拍..哈哈.係度玩拍頭xdd

跟住睇到d網.仲以為捉蝴蝶果d..原來係撈魚果d..暈~.~

之後睇到無野睇就去左食野..同人搭台~___~||||

食飽飽就去左千色.影貼紙相@w@

好多人呀-0-..部部機都有人甘濟-.-

跟住就去左8方書店睇小說..無買到x)..運吉..ha

跟住就番左去北江啦a_a

飲野..買左蠟筆小新8達通貼紙喔*0*

之後又影貼紙相.哈哈..影上隱@0@

點知影完之後-,-||||||||

 

((元朗影的!!!))

 

((北江的!!! ~___~))

 

天跟地比~___~'''

(我可愛的小新8達通貼紙..*0*)

 

哈.今天好開心!!...xd






訪客留言 (返回 Ya_Ting 的日誌)


潼 於 2009-02-15 07:26 PM 發表:
CMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾令呀個cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.xd
Posted at 2009-02-16 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-02-15 05:59 PM 發表:
哈哈.尋日趕住off都黎左我日記.真底鍚*3*
我地尋日下就12點幾去元朗啦.呵呵!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..甘係x)
我地都好似12點幾去到定1點xd
Posted at 2009-02-15 07:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-02-15 10:44 AM 發表:
我去元朗吾見你既=v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你幾點去@0@?
我都唔見x)
Posted at 2009-02-15 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R_yan 於 2009-02-14 09:30 PM 發表:
冷靜d啊你地@_@''周圍去踩人地場-0-''
情人節快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..好冷靜@0@  好玩呀x)
haha..多謝曬^0^
Posted at 2009-02-15 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-02-14 09:26 PM 發表:
哈哈.我都試過係d店到玩野.好好笑=]
之後又吾敢笑得好大聲.一邊忍笑一邊玩XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.超好玩x)..之前係人地度玩卜哩哩xd
haha.我地無理人地x)...哈哈哈
Posted at 2009-02-15 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-02-14 09:00 PM 發表:
HIHI=]d相好搞笑.
情人節快樂.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.我都覺x)..有張果個日期係3月-.-
呵呵.多謝^0^
Posted at 2009-02-15 01:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin_R 於 2009-02-14 08:25 PM 發表:
你去死;
都吾系  我系見你'文'我先文咖炸.. 
錦大個用黎捉烏蠅?   你傻?
一次過捉幾m隻?
傻仔;; 
先至吾會捉我好吾好.. ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔去^0^
解釋姐係咩式..唔洗講啦a_a
甘細個.用黎捉金魚呀-\/-
你捉比我睇x)
哈哈就係唔好x)
Posted at 2009-02-15 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin_R 於 2009-02-14 08:16 PM 發表:
哈哈   我見你'文'得錦開心我先'文'炸..
睇住你kai先笑死我.. 
似囉..   好彩你無拎住佢舉高周圍走炸  
吾系  我諗真系有人捉你入青山 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-\/-係你同我一齊'文'既好唔好.哈哈
你講野呀xd
-v-..拎係捉烏蠅呀..haha
捉你先-\/-
Posted at 2009-02-14 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin_R 於 2009-02-14 07:52 PM 發表:
你先低b..
哈哈  邊個叫佢  入埋d大陸a貨  抵佢死
仲系啊  10蚊店d香包  系你錦笨先信   吾怪得人;
你個個咩捉蝴蝶..   姚雅婷.   你系得既.. 
人地用黎捉魚咖囉.
bi江個部機  我聽日拎野去拆左佢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.唔夠你低bx)
哈哈..笑死我呀!!!
-\/-..係自己都有'文'佢有無味啦-\/-
哈哈.真係好似捉蝴蝶果d-\/-
haha..我幫果個人call定999先x)
Posted at 2009-02-14 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ya_Ting
暱稱: 婷`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-24
2009-04-14
2009-04-12
YOHO..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 193
今日人氣: 2
累積人氣: 10489