好耐冇打BLOG啦 XD
呢排發生左好多野 =]
MATHS UT FAILED 比烏蠅扣番LUNCH =v=''
仲有買唔到羅祥既舞法舞天既飛 >______<''
仲有比人揸波 v333333v
仲有好多好多 ..
但多數都係學校野 =]
仲有一樣 ;
就係我好中意 SHERO e 隻碟 : )