| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| UT ?! |
分類: 未分類 |
終於up blog啦xdddd
yanb x)
話說為了UT努力左好多日<3
但都係半記得 -_______-''
剪左頭髮xdd
kai左個樣 0____0''
wif ba0 hap! ^0^
清明個幾日去左拜山 =]
攰死 v___________v ;
唉唉唉..
上網見到羅祥演唱會d飛呀
但又唔去得 =__________=
好心痛呀 v______v
難得佢黎開演唱會
仲要係3D
竟然冇得去 *V*
又去左VA ^V^
好正 !!
整左個鎖匙扣比自己同牙妹 >_____< V
好令架 XD
最後 ;;
祝大家 UT 成功 !!
唔好衰比D老師睇 xd
|
網主回覆
THZ =] Posted at 2010-04-25 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz ;]
u too *v* Posted at 2010-04-11 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
baobo 於 2010-04-11 02:10 PM 發表:
嘻*V* 宝宝都冇努力過XD UT加油
|
網主回覆
哈哈 `
寶應該努力緊 =] Posted at 2010-04-11 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
少少xp Posted at 2010-04-11 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZZZZZZ =] Posted at 2010-04-11 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZZZ Posted at 2010-04-10 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|