今日終於將我辛苦整ga朱古力派曬lu
希望大家都中意食la
今日跳舞哥陣好辛苦呀
開左冷氣好似冇開咁 超熱lo
跟著就成身開始發滾 好似想發燒咁
不過我都係5理佢lu 照出街 kaka
同左mama去食壽司王 好耐冇去過la
都5錯 kaka
重去左買錶 終於有新錶帶lu happy~~~
之後就番左l.d.group到練舞
我同cassie都諗到差5多 相信隻舞好快可以搞掂架la
期待3月1日ga成果展 呵呵~~
最後祝各位情人節快樂
有情人就終成卷屬
冇情人ga就快d搵番個情人kaka