今日同呀媽去左九龍既始創個到shopping....
我係個到買左4件衫(2件背心,2件T-short)同一條牛仔褲
收獲極豐富........由其係個條牛仔褲.......我超like囉!!!^.^
之後我地就去番千色店個到食麵......飽飽..
之後行左一陣,我呀哥都買左一件衫同一個袋
冇幾耐我地買完drink之後就番左屋企喇!
ps.其實我地買既唔止咁少架.....