好唔開心呀 依幾日咁樣對你 sorry 估唔到,三日之後就變成咁 唉 終於知道咩叫做"有得必有失" ........................................................ 只想學懂微笑
做咩唔理我 悶呀 ............................................................ 聽日母親節啦... 好頭痛,唔知送咩好...
好大雨呀" sO 好快就變左落湯雞" 去到將軍澳中心買左件好特別嘅野........ 比我自己^^ 唔知送咩比姚家俊好呀... 比下意見丫++ 有人話送米喔...你地覺得呢?