今年中秋真係無聊-_-
自己對住個4方框-_-
又唔想做功課w0r
於是坐係到唔知做乜;
係到亂諗野;
之後無啦啦訓著左- -
夢到自己唔知點解番左古代-.-做左皇帝個親戚
仲係到整出前1丁麵添=.=囧左l0r
醒左之後;好肚餓.
又係對住個4方框唔知做咩野-_-
add人1句;
之後就等等等
等到發m0戈陣終於都有有個問號彈番俾我-.-好感動
蕉琳ah.\_/.下就陣又話燒得好勁
夜晚搵你出去hea又唔見左人-_-
搞到我好似孤獨終老咁-,-
可憐啦我-___-冇得玩又要對住d功課
今年蝕左ah.v.
|