依家21號lu....
12點幾,,=]
講番20號啦~~~~
今日傻o左呀><
以為自己無帶locker鎖匙,,跟住無開過個locker....

但係原來我條鎖匙擺o左o係校褸袋度=]
唉!!!!搞到無攞到本Workbook,,做唔到呀>_____<
算啦....星期一返去先做!!!!

今日派卷,,
I.H.,,,,72/100
I.S.,,,,45/60''''32/40====77/100
差差差...............................................想死呀!!!!

唉~算啦....唔考都考o左咯@@
今晚成晚o係度玩電腦,,哈哈!!!!
同佢講o左好多o野==都唔知點解囉=]
哈哈....又知o左好多o野喎~
睇人xanga,,發覺到d野~唔知係咪真o既呢????*_____________*
開o左xanga,,
得閒上去睇呀/\/\ http://www.xanga.com/YaN9311
|