| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |

|
|
攰死人啦~><"" |
|
哎呀~攰死人啦~~~~><""
而家晚晚都點幾兩點先訓~琴晚唔駛講啦~無得訓~
救命ar><.........
之後點幾番去啦~呀sir比左首歌我地練啦~話係下年校際~二胡小組wor~
我聽完之後~o爆咀~攞呢首野去比賽~~~~~~我唔多想出~~
之後出左去同樂昕傾電話.......^^
之後中樂團啦~同樂昕周圍走~~~~
而家兩首歌都ok lu~~~~不過呢~因為太快啦~隻右手好攰呀~!!!!
成日都有快弓ge~唔係就長弓~拉死人啦~
之後SSY個院長黎左睇~~~我留意到佢個樣~超好笑~~~~
之後落hall set位~hall d冷氣凍到傻~我着住褸都咁鬼凍~><><><
then...同樂昕走啦~出到去見落大雨~咪番番入去放低我個仔仔(二胡)囉~放左係hall ar~肥牛話無人搞wor~~~~
之後同樂昕番屋企啦~超超超大風~
樂昕把遮難咁濟~好彩我無開遮姐~~~~寧願淋雨~~~~
聽日唔可以訓咁晏啦~十一點幾同樂昕係樓下等~~~~
希望聽日表演成功啦~!!!!!
O爆咀咀囉~聽日有成五十幾個老人家要學二胡~
得8個學生做助教~呀sir一個主教~
我一個要對7個老人家~
monica話我地仲要比d愛心對佢地~救命~死得~~~
屋企個個岩岩先搞到我燥哂~而家仲黎7個.....唔番得唔得ar~~~???!!!

|
|
刊登時間︰2006-08-03 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 299 | »
|