|
今朝番到去~渣住個二胡入hall~勁ma煩....次次我帶親二胡佢都入hall~><
聽完番入課室~哈哈~見到mochichi啦~電左髮...成個人都唔同哂~^^靚左哇~
之後miss fong講完野~就周圍hea~camel黎左106~俾我捉左去走廊~見到你呀~唔知你又見唔見到我呢~ .....hea完一輪~就係hall出面~又見到你啦~不過....~有d似偷望tim
到你跳個陣~我真係超緊張囉~可惜...到最後你真係輸左~見到你發脾氣.......個心好唔舒服呀......咪叫你打俾我囉...之後話lunch一齊食~過左陣~monica先打黎~問我同唔同佢食~咪話有人約左我囉...之後mochichi又問我同唔同佢食~今次我答 佳人有約
得左好耐先到十二點呀~諗住打俾你~見到monica咪順便問下囉~之後佢係門口見到佢~勁大聲咁話~你係咪搵駒駒呀~佢係出面wor~我聽完超超超無奈....係都唔好咁大聲唷~
之後去左外野手食野~唔知係咁岩定咩~撞正monica同波波~重坐埋係我地隔離~之後駒喂我食野啦~俾monica佢地睇到哂wor~係咁玩~不過~唔知點解呢~雖然咁俾佢地玩同笑...但好有一種好甜ge感覺~好多人話我笑個陣係勁甜咁笑~我自己都唔知點解~總之有時一諗起佢個陣~就好自然勁甜咁笑 ....
駒駒呀~唔好唔開心啦....你知唔知呀~有時呀...我都俾你搞到我好唔開心ga~
番到去聽佢地說話ge俾賽~有點兒無聊...個心係咁諗住想快d完左...咁我就可以見到你啦...
上到去先知~你地原來上左五樓練><~有d失望.....之後樺樺同yuki.......完全係無理過我囉~之後已經唔開心啦~之後佢地重要係咁傾係咁傾~完全係留意唔到我down哂~個陣已經超超超想喊~但忍啦~之後上左去搵monica~留左陣番落去~見到佢地又係咁~重要......~之後練左陣~樺樺話上去搵monica~但都重係咁.....之後我忍唔住~拉左樺樺去後樓梯大喊一餐~咁岩啫喱又經過~喊左一陣~整走哂d眼淚先上去~唔想駒駒陣間擔心...點知佢真係留意到~樺樺同佢講左咩事......當時我已經feel到駒好緊張&擔心~之後落番去練~你地練完~但我望去門口...望極都見唔到駒...原來佢已經係我後面~過黎問我有無事啦~個刻我真係感覺到佢係好緊張我~但...我死都話無事~唔想佢又擔心過...之後諗住同你一齊行ga~點知又唔見左你...... ~
之後同camel去左鳳德買校服...點知無~諗住過mk ga~但佢搵到人借俾我...所以唔駛過啦~條褲勁勁勁大條~同camel講番駒d野...之後佢又講番一d關於駒ge野俾我聽~我聽完之後諗番~呢件事我究竟應唔應該知~我知完之後~可以點做~???
五點幾六點就番屋企啦~同駒傾計~又知道左d野......搞到我有小小唔開心~但諗番..都過左去囉~咪無事啦~
P.S.駒駒日記~Yanki多謝你啦…你關心我…安慰我…今日因為無乜心情所以無乜野講咁…我唔會比你因為我而唔開心…我愛你~已經甜死左我啦 ~我而家真係覺得好幸福呀~!!!!!
P.S.S.隻舞究竟點搞??中樂而家日日都要練....好攰呀~自己身體又唔爭氣~成日唔係傷風頭痛就心痛~一係就胃痛~救命~邊有人咁變態ga...咁多病...真係講出黎都無人信~唉~~~

|