YankIkI...之...小日記

 

Yanki724
暱稱: ~Yanki~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~
好痛....
玩弄.........
keke~
文章分類
全部 (299)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 299
留言總數: 79
今日人氣: 18
累積人氣: 7430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 11 月 8 日  星期三           晴天

喊+燥火..........  呆滯

琴晚越諗越想喊..........真係......唉~~~點解會咁ga~~~~><""

今朝趕死....明明早左起身.......可惜~頭痛累事><""

跳舞........無奈啦........雖然今日無跳錯到....但總係怪怪地.....

shirley唔係道....有成兩part都係我自己去.......T^T~仲要企第一行....青青隔離><""""

好多野攞呀~~~有locker真係有用~~~

今日灰爆呀~無咩點講野..........

朝早條仆街講埋d唔知咩ge班qui~小...............

小息~貴儀過左黎教我做樂理....星期六考試啦~><""

條仆街張雍聖叫我地出去傾....大佬~做功課係走廊點做呀~你做比我睇呀~~~

傾計就話姐.......sm講到明話而家係歡迎人地入黎我地班~又話好似staff room咁.....

係咪個個人老師都要出去傾呀~你企左係入邊就阻住左個area ga啦~

呢頭話歡迎人地入黎~個頭又話唔比人入黎~你講哂啦~~~pk!!!

同條仆街傾到火都黎埋......落去搵sm~個陣已經眼濕濕........

我唔明呢d咩班qui囉~~~~傾傾下真係喊左..............pk chan同陳沛聰望到實........駛唔駛咁呀..........><""(我唔係比佢鬧而喊...佢無鬧我...this is the main point/.\'')

傾完~對眼好紅呀><"""~英文堂.........比啫喱講一講又喊過~~~><""

多謝顏瀧包ti su~~~多謝班長仔哥哥氹番我笑~~~^3^~~~

我無事呀...........笑番呀ma~~~=]

你而家係要玩野呀ma.....渣到咁正黎做~~~我一定fun陪到低~!!!

由而家開始唔好比我見到有其他人入黎我地班........><""

IH........無出聲.......比miss leung見到我喊~~~

maths~又比吳子銘見到...........唉........

test...........13/50~超灰~未試過咁低.............T^T~好似係全班最低...........

落去中樂團............無人黎個陣~見到miss leung~

同佢傾左陣~~~佢問我今日做咩咁down...咁咪答左佢話maths test唔合格囉.....

傾啦.........喊左一陣.....今日唔知做咩......成日觸到條淚線~~~

多謝miss leung安慰~=]

啦啦隊~~~今日同你好似又無咩事.......^^嘻嘻~開心~^^

嘩~本身3:0 ga...點知5點幾出左去toilet~3:3~完場~bingo!!!!!!!!!

叻叻呀~今日跌左落地個個哥哥要小心呀~快d好番~^^咁為社......

爛桃係4樓嗌落黎~傻左啦........不過....如果我當時都係上面~我相信我都會陪佢嗌....../.\"

嘩嘩嘩~個locker咁快又爆左啦~放左兩個melody horn,,,,樂昕又放左勁多書~我又有.....哎唷~開locker記住小心d............=]

好彩timothy無擺渣.....陣間無位比你放我都唔好意思........=3=''''

完左中樂團~幹事開會...........吳一駒~你個圖真係...................=.=''''

你記住你仲差我兩樣野~!!!!!!!!!

P.S.仲有3日~!!!!!加油!!!!!^^

 

刊登時間︰2006-11-08 08:36 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]