|
今朝沖左d蜜糖水比camel.....8點幾攞番去比佢~~~
之後hea左陣~~~啦啦隊lu..........
開頭好咩囉~~~士氣超低~~~
而家次次黎都唔過十個~~~唉~~~
跟住做左d野~~~提高哂d士氣囉~~~
我地今日真係嗌得好勁~~~沙沙地~~~
嗌左勁兩個幾鐘~~~本身su d人話我地細聲~~~
之後我地嗌左一次大聲ge比佢地聽~~~
嚇親~~~kaka~!!!^^
講真~~~我地人方面已經輸~~~如果我地仲唔爭氣~~~
嗌大聲d~~~一定輸~~~聽講其他社已經話我地今年會輸.....
因為呢句~~~我地嗌得超大聲~~~
頂!!!死sm~~~你好無聊!!!
miss 莊同poon sir今日企係我地隔離同我地講~
都無話我地唔紮頭髮,唔着校服~~~
你話咩呀~~~仲要去office攞一大渣像根比我地~~~
你都痴線~~~話完我地過su個邊話~~~
都話左你無聊啦~~~頂!!!好憎你!!!
grace同我地講話要嘈到你耳膜炎.........
grace仲講左d好毒ge野~~~~哈哈!!!!
練到十一點幾~~~走啦~~~
去左su道幫手~~~
整到一點幾~~~我地去左買lunch~~~
我番屋企攞埋d樂理~~~
兩點幾走啦~~~
pivot d野好令~~~我地d helper攞左d手繩.......^^
咁多位~~~支持pivot啦~~~協萃呀!!!!!
上堂~~~遲到tim.........
今堂聽哂所有彈撥樂器~~~
遲放!!!!!!!!!><""
之後陪貴儀食lunch~~~~
而家日日食粥~~~~
而家嗌個陣個心都痛ge~~~用力得濟呀~~~
聽日又要番dance~~~~~~~唔知點咁........
旅行點搞呀............死人張雍聖!!!!!
已經唔識講你!!!!!
因為你~~~而家a,b班唔同我地去旅行!!!!
真係多謝你!!!!!!!而家一日比一日憎你!!!!!
P.S.好攰呀~~~日日都好似訓唔夠咁ge~~~
好想同你出街呀~~~~~>~<""
已經有兩個月無去過街~~~由暑假開始~~~
差唔多日日都要番學~~~
P.S.S.唔錯唔錯~~~今朝嗌完~~而家把聲又好番~~~
最快捷ge回聲方法,,,,飲小小水.......回一回氣~~~
我就可以嗌得大聲d!!!!!
對我有效...............唔知你地點......

|