| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |

|
|
樂理  |
|
今朝晨早留留~比媽咪叫醒左~
要我去樂富~買cheese cake d 材料~~~頂~!!!!!!
今晚要整比大家做甜品>^<~~~
番到屋企整整整~唉~攰~都未訓醒~~~~~~
整到點幾~約左貴儀兩點~~~~
點知貴儀兩點幾都未到~~~所以差d遲到~~~哼哼哼~~~
上堂啦......本身都ok ge~~~
一入到去~又test~頂~!!!!不過我識哂~有溫書ga ma~~~kaka~~~
yuki仲衰~遲大到~~~
不過~~~講音程個陣好難~~~我啦~貴儀~yuki~~~
都唔明~唉~陳敏莊都話好難~考試好多人呢到都衰哂~
好淆tim........
完左~好多功課~~~不過我而家月黎月有興趣~~~^^
去左m記食野~搞錯~又係我最遲買~蝦我ge~~~~><""
之後幫媽咪攞野~~~行黎行去~唉~~~
落番去個陣~行錯月台~頂~一頭一尾行左三次~~~~><""
番屋企lu~~~~
係唔係我番得遲~~~點解佢地已經番哂黎ge?????
聽日要去黃老師到學二胡lu.......唔知點呢??^^

|
|
刊登時間︰2006-09-02 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 299 | »
|