2007 年 4 月 25 日 星期三  |
情?  |
分類: ''''''甜酸
... |
世界上有好多情..
愛情..+友情..再+親情...~@
但系數I數...我咩都無呀..
愛情失意... 親情就更加差..~!!
友情就好dd咯..
有成大班朋友..丫丫..!! 妗年同到你地I班我真系好幸福架**
大家I齊笑笑..玩玩... 真系好happy呀~~
其實感情系未到最尾都會好幸福甘過埋下半世呢??
我就真系唔知拉..
都唔在信任..
上天總系把全部傷心的事都發生左系我身上...
令我苦笑多過真笑.. 喊.. 己成我每次的必需品...
但又自問我都有過感情1段好幸福的回憶...
回想起...當天快樂歡笑架日子..
我可以為了1份自己所珍惜的感情~而放棄I切,
不會後悔自己當初的訣定...
只希望以後都可以快快樂樂...happy..甘過每1天...
那就非常好拉....''''
未必需要有錢...攞住好幾$10000000000000000000000咯...
平平淡淡就OK拉..**
無論上天給我的是___乜事..
我都好努力去..接受它..
因為我身邊有成大班朋友仔系度..仲有NNNN...甘多個老公仔喔..
佢地都好需要我架..so我唔死得住啊...
再大的事都有你地陪住我...我不再是自己1人...而系有NNNN多位呀...
+_______++++ 大家都要我架???
系唔系呀/??
但我都希望我身邊架人每I個都開開心心甘過...
每天都要笑呀...
..............................................
|
|
|
珊姐 於 2007-04-29 07:30 PM 發表:
你唔好同我講啦..同你個呀哥林sir講,,
如果你叫溫文,,甘我可以叫做自閉囉..
睇尼甘講就發現左你一個缺點,,過份自戀,,
哈哈..
|
網主回覆
甘我就鍾意你..
唔鍾意我啊哥呀嘛..
因為兄妹XXX會有報應的丫丫~!
我就系溫人..人地個個都覺得咯...
只系你feel唔到.呀..
唉'' Posted at 2007-04-30 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
記住下次做第I拉,
我等你架,,
do you know??!!
Posted at 2007-04-29 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珊姐 於 2007-04-27 11:47 PM 發表:
你唔知係唔係米就係無聽書囉..
尼d都只不過係過眼雲煙姐,,好快過去啦..
你都有你的優點,,當然你可以揀人啦..
不過我暫時發現唔到你的優點..=p
|
網主回覆
系拉..我認..
我無聽書..
對唔住呀"大佬"____林sir;;
我梗系有我架優點拉..
只系你未發現___++我都知我有乜優點喇.
(就系對人好:溫文''..仲有好多架~~) Posted at 2007-04-28 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呼!~~
___________我遲左好多 喔!
睇來真系肥左嚕______
呵呵!
因本人前陣上五到網_____
)))))))))))))))))))))))))))))))))所以______少左來留下足跡____
但我今日上番網____
就馬上來探你啦___________
__________________happy五happy?
))))))))))))))))))))
唉!
我之前都系度唸尼三大情______
_____________________但我地都系無唸甘多啦___
Um)))))))))))))))))))))))))我地真系好好噶嘞!~~
----凡事睇好方面___
知5知________________________________
開開心心就是好________
+++++++++++++++++++++++++++++++++朋友仔!!!!
|
網主回覆
哦,,,~~!
原來你之前上唔到網..
難怪你甘耐先上1次拉..
仲以為你唔要我喇..
嗚嗚..但知你唔會架..
so 我E+好happy呀'""""
呢3大情我都唔知個答案..
永遠系1個迷丫'`~@@
聽你話喇..好又系1日唔好又系1日;;
都系笑住過好D~__++
開心就OK拉...你都要呀..知唔知..
我地呢世都系好朋友~~ Posted at 2007-04-27 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
又黎遲咗TIM..
由於本大小姐贵人事忙咯
都抽空黎喔^.^
應該更加噯我多一點啦
講得晏5晏先!!! -.-
噯情. 伱囿我嘛.
友情, 伱都囿我嘛
親情.. 雖然E+我地5系1家人
不過遲D 我就會娶伱加喇. -.-
傻婆. 要等我啊~~~~~~ 噯你既T0BY仩
|
網主回覆
成日都黎late左..
你肯定Id都唔愛我...!~~
___講下笑咋..
知你呢排忙拉..'
我清楚拉...]]]
你對我架承諾要做到架[{
我都會等你::::放心'""``` Posted at 2007-04-27 10:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷婷 於 2007-04-26 09:01 PM 發表:
愛情?!你無?!
咁你當我係咩呀..
{{hurt}}
你點可以咁對我架..
我依家唔happy呀!
好嬲呀!
其實你有我..你應該知足架喇!
又要咁多$$..,{{貪心也}}
有左我已經好幸福架喇!
亦都好快樂!
請唔好唔記得我!
同時..
我有左你!
我每一日都會開開心心咁過!
|
網主回覆
我無當你系我BOY friend只系當你系我呢世的老公仔..
你肯唔肯先???
E+我有你地成班朋友,,我都好happy架拉..
其他野都唔想再去念咁多..
傷身呀...
呢1世我都唔會放記你架..
因為你要做我_____::老公仔丫丫""""
@我同你都要好好好好,.,幸福走落去..''''' Posted at 2007-04-27 10:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MAY15 於 2007-04-26 07:39 PM 發表:
咩呀,,一睇你日記就知你平時無聽書,,
林sir話:人生大部份有80%/90%係唔快樂的,,
不過,,尼一段感情都唔係你真愛,,
(真個段係我同你嘛..對唔住~我唔搞基..)
你仲要大把時間啦,,
正所謂:唔好因為一"婆"書已放棄成個森林,,
雖然大多都係人地揀你,,唔係你揀人,,
哈哈..
|
網主回覆
我上堂有好認真聽書架..
真系呀...'''~~
唔開心真系有80%/90%???你講真架??
但呢1段感情就真系自己feel到佢系我呢1世最重要架人..
E+都唔知自己想點啊..
話唔定佢E+都變左心..唔再like我..
如果你遇到你的真命天子要好好珍惜..
果陣你就知呢種感覺""真系可以為左佢放棄所有的~!
[-森林-]有我份咩??你都識話系人地chose我拉..
唉..傷心中呀..''''''
Posted at 2007-04-26 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wanzia 於 2007-04-26 05:37 PM 發表:
|
網主回覆
嗚嗚..
唔好唔要我呀,,
我好傷心架..
心情差呀=}]]
Posted at 2007-04-26 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♂豬兜♀ 於 2007-04-25 10:10 PM 發表:
等閑笑多d又好既...
天上俾既事...睇下岩唔岩先拉..
唔岩就要對抗佢..
笑都只是苦笑...好唔鐘意呢種唔開心既感覺呀~!!!!
你就好拉..有咁多人陪住你..而我..
反正依家再冇人會去埋我拉.....
得番我自己一個去面對失意..冇人會再埋我拉~~!!
唉....我依家無法子去令自己開心...
我依家每天都笑不出拉..>.<~!!
每天開心面對..恐怕我依家好難做到....
我每天傷心去面對就得..~~!!!!
|
網主回覆
只系識叫我笑多d..甘你呢??
自己又唔笑..黑口黑面甘..
嚇親細路呀..你知無??
上天俾我架事..我可以say NO咩/?
如果OK我就唔使搞成甘拉..超bad咯..
你自己身邊都有好多朋友架..只系睇你肯唔肯同佢地講你心中的事??
我念只要你肯..你dFRIEND都好愿意聽架'""
你有幾唔happy呀..
做1D自己鐘意架野可能會開心d架..
^^..笑拉..''' Posted at 2007-04-26 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♂豬兜♀ 於 2007-04-25 09:55 PM 發表:
你有愛情失意咩???
我就唔可以用一個樂觀既心情去面對一d失意既事拉..
識到你我都好開心拉..
成日喊邊到好架...只整到自己隻眼腫晒..唔令架..
苦笑我還比你多..
依家笑唔出拉...唉
|
網主回覆
正廢話黎架..
我梗系有愛情失意..
如果唔系之前果篇日記點會write到甘真呀,,大老..''
愛情呢樣野唔到你chose拉..
無feel大家系1齊都唔happy拉..
Posted at 2007-04-26 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|