| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
| 新眼鏡 ^^ |
分類: 未分類 |
琴日拎左我ge新眼鏡喇!!
係紫色ge, 膠框 **
我覺得幾令ga*
想睇ge , cmcm*
今日買左新琴, 超貴呀!!!!
|
|
|
ww920 於 2007-08-15 07:29 PM 發表:
|
網主回覆
-V-......
番學你咪睇到! kaka^^ Posted at 2007-08-07 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KArY* =) 於 2007-08-06 11:20 PM 發表:
-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-
我都想睇呀 T口T''
sd比我睇啦..就咁話啦^0^''
呵呵呵呵呵呵`!
|
網主回覆
你有我個blog ge!?
你想睇呀!?
msn 到sd 俾你啦!! Posted at 2007-08-07 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KArY* =) 於 2007-08-06 11:19 PM 發表:
-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-
我都想睇呀 T口T''
sd比我睇啦..就咁話啦^0^''
呵呵呵呵呵呵`!
|
|
|
ww920 於 2007-08-06 02:23 PM 發表:
我要睇...
快D post LA***
個琴咁貴ge..你要好好珍惜LA!
|
網主回覆
sor 呀, 我冇諗住post 係度ga!!
5.. Posted at 2007-08-07 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
怡 於 2007-08-06 10:41 AM 發表:
|
網主回覆
嗯...你真係想睇!? 我驚會嚇親你呀!!!!!!!!!!
kaka^^ Posted at 2007-08-06 11:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yanlin 於 2007-08-06 01:24 AM 發表:
我想睇呀!!!
想睇下你戴紫膠框係點嫁∼
比我睇!!!!
咁你部新琴幾多錢呀???
|
網主回覆
嗯...你真係想睇!? 我驚會嚇親你呀!!!!!!!!!!
幾"慢" 蚊$$$$$$$$$$ Posted at 2007-08-06 11:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|