| «‹ March 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
| yeah~~~~~~~八號風球 |
分類: 未分類 |
今日八號風球 ,超大風呀!!!!!!!
so 冇出到街,
悶~悶~悶~
|
|
|
ww920 於 2007-08-15 07:31 PM 發表:
我幾乎日日留係HOME,
都唔算叫悶`
我就快係個D"隱蔽青年"LA^^
|
|
|
YatMan 於 2007-08-11 10:48 AM 發表:
因為好耐未有八號風球........但係stay at home 好悶.......
|
|
|
練 於 2007-08-10 10:48 PM 發表:
yat man∼
點解你話八號風球要留係屋企好悶,
但係你你標題到就話yeah???
不過冇得出街真係好悶,
因為我都冇得出街呀!!!
|
|