告訴大家吧..... 其實我也是呀, 主要用xanga的, http://bobotszyu.xanga.com/weblog
容許我繼續用作wallpaper吧....
↑ ↑ ↑ ↑ 嘩...!我真係好仲意上上上面果舊野呀~!!!哈哈...
果個NKL~!!!!!哼!@ 我一定撐肥區架∼! 咁唔講道理! 佢咁唔尊重我地我地都唔會尊重佢囉! 而家根本唔係肥區ge問題喎! 要鬧都唔係鬧肥區先la!
斜睨著眼睛,不屑一顧的看, 看你揮手對別人say hi∼! 我很期待,再次遇見你的同時, 你可以跟我說聲hello∼! 就算製造巧遇,也要看見你的笑容, 我心深處,有一道痕跡, 叫做–『喜歡』∼!
from somewhere~