今日 9:40去到旺角站,,然後聯群結隊去跳舞
途中見到莉莉同珠女係右面對面o既馬路叫我同小多,,又追住我地
當時我地要過o既馬路盞綠燈閃緊,,我地驚得濟,,衝過馬路
點知過到去先見到莉莉同珠女楂住個旗袋,,我終於知道佢地點解見到我地咁興奮
我有D後悔......如果知道佢地賣旗,,會買嫁!!
我諗佢地實以為我地唔想幫佢地買旗,,所以走
跟住,,繼績行
去到,,發現個舞蹈室無鏡,,但我覺得好大
仲可以打通添嫁,,好正!!
然後,,跳呀跳
Miss Chow話我上次無番,,無乜信心,,好似係到望人
我真係好驚,,我好唔熟呀!!
不過Miss Chow真係好好人,,我跳錯好多野,,佢都無鬧我
不過我會努力嫁!!
跳完去食味千,,好味xq
再踏12號小巴番學校整帽
整到5點幾6點走
|