4月18號(星期五)
食Lunch ge時候好high,,笑到死佐XD
因為大風ge關係,,去佐肥哥食野
我地隔離係懷疑係F.1 ge同學
佢地係到傾電視同電影
話咩:好似果套《長洲7號》
我地忍...忍...忍...
有個人話:定唔知《神州5號》
聽完,,終於忍唔住,,哈哈...
笑到差D食唔到野,,我見到JO YUEN食緊ge蟹柳都跌番出來
跟住佢地又講:之前果套有西施、勾踐、范樊,,鄭少秋有份做果套呢,,好似係唔知咩雙爭
我地諗: 鄭少秋?!
(小丁笑住講鄭少秋,,好似隔離聽到,,我諗佢地實認住我地)
另一個加入對話:定係叫唔知咩風雲?!
我地又諗:係咪將《酒店風雲》搞亂佐?!
之後我話:我其實唔鐘意余詩曼(當時播緊《西關大少》)
無幾耐,,隔離講到余詩曼
有人話:我好鐘意余詩曼嫁!!
我地即刻笑到停唔到...
小丁話我好似串人,,但我講先嫁~
我地笑到傻,,只有小多一直面不改容
Linda話:小多可能聽唔明ar...
有人話:淑女係咁,,就算開心都唔可以咁
小多:......
之後我地話Luk子愛上小多,,成日借d意行去小多到睇小多本書
小丁:佢成日叫你答問題,,係想正視你塊面
HaX100
小多想殺佐我地...
終於小多係我去佐圖書館ge時候大開殺界,,我同JO YUEN倖存
佢搞到把聲變佐婆婆,,我話:淑女抑壓得太耐,,變佐怪獸
好彩無人聽到...
-------------------------------------------------------------------------------
放學同Cindy傾Ori.,,排佐D,,不過無靈感
之後去同YUNG仔食飯,,我地好似有D dead
搞到成11點幾先番
-------------------------------------------------------------------------------
今日支力到差D起唔到身
今日跳9-1點,,教哂排佐ge野,,又執過動作
除佐我之外,,大家都跳得好好
相信Cindy下次同我地跳,,一定好安慰
大家都好叻ar!!
-------------------------------------------------------------------------------
因為8號風球就到 ,,跳佐無耐(Dance Club)就要走,,對於我來講係件好事
我已經支力死la!!
--------------------------------------------------------------------------------
最後要提提大家:以小多做榜樣
BE A LADY!!
|