今日 7:05 起身...
好眼訓!!!
7:30 81S Dream*
back school 搵人教我功課 :p
Maths 難難難!
早會 - 企企企企
ENG x2 書書書
悶悶悶 + 訓訓訓...
CL 個靚仔牙 sir 剪左頭髮喎 :)
kakaka*
RESS buy eat with Winnie
燒賣...
Maths x2 似老買老!
好憎上 Maths 堂 :[
好懷念 BC sir 同卓 sir!!!
ECON 遲放 Lunch...
Lunch 學校食之後打波
上返三樓 hea..
畫黑板!
屎忽鬼 Wing*
CHiN x2 作文 - 城中的暗角
咁都有 505 字!
YOYO**
after school 打左陣波
同馬基 + Y 去食糖水
死 Debbi 同豬腰又走左去!
傾左成粒鐘先做人
同馬基行去搭 80
一齊等車...
傾計 :]
我上車佢就走 lu...
係車上見到好多人
返到家開電腦做功課*
so busy!
8:00 dinnie
8:30 鳳凰四重奏
and then 做功課!
12:00 sleepy
|