2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


夢如何追求? 分類: 未分類

 

 

今日訓到 7:00 a.m 起身
冇遲到,,同青蛙搭 88k
發覺自己好勁囉! =(
今日考 ECON 今日先溫...
Recess 諗住溫書
點知同左曦落去食野 -3-
原來佢一早知 -口-"
ENG 重勁..未溫過就考
應該係有史以來最差既英文卷*
放學去籃球場搵青蛙...
諗住溫 CHEM
不知不覺咁放棄 lu...
同時都諗住 1:30 p.m 閃人返家訓覺
點知出左沙田唱K =p
我 + 青蛙 + 涼子 + + 籮白 + Ben + Tracy
我,青蛙,Ben 以為佢地入左去
行左一個圈先見到佢地係門口 -3-
竟然同合唱愛得太遲*
多數都係同青蛙唱歌 =]
唱唱下眼訓..
小休一會,眼淚從眼角落下
點解會有眼淚?
好似唱緊慘歌... -0-"
吾理 lu...
繼續唱,,不過係男仔 slow time
係咁唱側田既歌 -3-
以為 4:00 p.m 走
不過冇 cut 歌繼續唱落去
男仔係度唱光之美少女*,笑死 =)
5:00 p.m 先走
搭 283 返家
玩電腦..沖涼..電腦..食飯
溫左陣書,,BiO 難死!
邊個話 F.3 既 BiO 好易???
10:00 我要訓覺啦!

 



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed