2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 夢如何追求? |
分類: 未分類 |
|
|
今日訓到 7:00 a.m 起身
冇遲到,,同青蛙搭 88k
發覺自己好勁囉! =(
今日考 ECON 今日先溫...
Recess 諗住溫書
點知同左曦落去食野 -3-
原來佢一早知 -口-"
ENG 重勁..未溫過就考
應該係有史以來最差既英文卷*
放學去籃球場搵青蛙...
諗住溫 CHEM
不知不覺咁放棄 lu...
同時都諗住 1:30 p.m 閃人返家訓覺
點知出左沙田唱K =p
我 + 青蛙 + 涼子 + 宋 + 籮白 + Ben + Tracy
我,青蛙,Ben 以為佢地入左去
行左一個圈先見到佢地係門口 -3-
竟然同宋合唱愛得太遲*
多數都係同青蛙唱歌 =]
唱唱下眼訓..
小休一會,眼淚從眼角落下
點解會有眼淚?
好似唱緊慘歌... -0-"
吾理 lu...
繼續唱,,不過係男仔 slow time
係咁唱側田既歌 -3-
以為 4:00 p.m 走
不過冇 cut 歌繼續唱落去
男仔係度唱光之美少女*,笑死 =)
5:00 p.m 先走
搭 283 返家
玩電腦..沖涼..電腦..食飯
溫左陣書,,BiO 難死!
邊個話 F.3 既 BiO 好易???
10:00 我要訓覺啦! |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|