2006 年 8 月 25 日  星期五   雨天


SAD DAY 分類: 未分類

今早 7:00 俾人逼起身 :[

WHY ME?

我仲病緊嫁喎 T^T

今天要做幫手了...

7:20 出門口

8:00 未到出到鋪頭

未開門!!!

打電話給 BABA 請開門給我吧**

吾知好笑定好嬲?

一去到飲左杯野就冇野做

看門口 FEEL -口-"

AND THEN 吃火腿三文治

YUMMY!YUMMY!

10:30 左右媽子跟細佬出泥啦

食左個火腿通粉

飽的是...

之後忙碌了 2 個小時

下午又食野 LU :p

肥婆啦!!!

下起大雨

明天海洋公園一天遊會否取消???

打左俾文UNCLE

睇下今晚點先...

5:30 左右下起十分大的雨

決定 9/9 先去 -O-"

其實咁都好既,,,俾時間我治下咳

BUT 細佬好吾開心

BSCOZ 他等了又等 :[

6:00 無頭東宮

6:30 又食飯

十分早食飯了...

8:00 返家

行行下落雨 -3-

返家沖涼

同媽子因好小既事吵大獲

無理取鬧**



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed