今日 11. 幾醒左
細佬外出買飯 - M記
一邊食一邊 SEE 青出於藍
有電視既日子真係好好好好!!!!
睇完之後又睇 KiNG KONG**
食人族 + 恐龍 + 變種昆蟲
YOY!正 :p
下午收到過不愉快的電話
幸好想到辦法了!!!
AND THEN 洗書包 + 執野 + 打 QOOZA(日記)
4:30 KERORO 軍曹
7:00 食飯
由於媽子未睇 KiNG KONG
睇多次...我睇我既宮 18-19
飲左 2 碗湯
SEE 完睇迷
正正正!!!
我要減肥了 -口-"