今日 81S 怒啤個細路...(住我斜對面個位)
原因係尋晚佢媽媽泥我家傾計
我細佬就走左出去,,,我追埋出去既時候
細佬就推埋棟門
我就撞埋去 -口-"
個細路就話「第死」
吾怒啤佢係吾得!!!
返到去睇報紙...好興!!!
C 朗拿度 = 衰人
IS x2 跟銀 + S!U YAN 飛行棋
一開始領先,,,點知收棋 -O-"
ENG ORAL 分合格**
出面狂風暴雨既???
RESS 睇報紙
ENG 發毛中 :p
CHiS 再次飛行棋了
呵呵 :]
MATHS 繼續繼續
一開始領先的...最後輸左!
RESS 朱奶
MATHS 又玩飛行棋
3 個係度狂食棋....
笑死我啦!!!
CHiN 玩緊中
最後我贏左 :] 多謝多謝
放學 803K WiTH S!U YAN + 小明
之後再搭小巴返家
係樓下買左個麵包
2:00 - 4:00 小睡 z z Z
起身打機打機 :]
8:00 食飯
之後繼續玩電腦
倒數 3 日
生日萬歲!!!
|