今日 6:00 起身落大雨...
繼續訓訓訓 z z Z
7:15 先起身 -_____-
遲左 81S...

88K 想訓
返到上去傾傾傾傾
好想笑好想笑!!!
DAY5 START
ENG x2 W.S & CORR
CHiN MiSS LEE 發火 -口-"
RESS 鎖門出面傾傾傾傾
CHiN 溫書溫書
MATHS x2 今日 D 數超超超 EASY!!!
呵呵**識哂 -O-"
LUNCH 照舊
又企門口 WiTH DEBBY
真係好似呢?!!

P.E x2 籃球 MY LOvE
同 DEBBY 推波超好笑
放學真係要練波.....
牙 SiR 係我條女 -___-
哈哈哈哈哈
吾好同我搶牙!!!!
夾澄打牙 SiR
輸波囉咩事??!

之後夾澄打郭同賢
第一局輸 11:7
輸左支野飲...
賢先飲一支 -口-"
之後再打 8:8 WiN
我地拎到 8 分就贏,,,
賢要輸返出泥 :]
之後出左去打排球 & 籃球
同 2 個 F.1 2 ON 2
贏 4:2 (後來俾人清場)

同澄換衫走人都搞左成半粒鍾
聽日幫牙 SiR 搞個 PARTY
一定好好玩姐!!!
要帶件衫玩 CREAM...
88K 回家行死人啦 =3=
S!U YAN 玩左個好大既玩笑
搞到我又玩埋一份
激死牙銀了....

今晚要早 D 訓 :]
聽日吾可以遲到!!!
|