2006 年 3 月 31 日 星期五  |
| 不能 3 分鐘熱度 |
分類: 未分類 |
今日返到去又係呆呆呆....

早讀,,,聽人介紹書書
MATHS x2 十分十分留心聽書
我要上 Q2 !!!
準備 3 年後的會考 [[好似好遙遠]]
MUSIC 唱新歌
睇「黃河」
睇睇下有 D 訓意 TIM...

小息同 MEKO 落左去買野食
又猜陣波,,,
PTH TEST
SO SO SO EASY =3=
CHIN x2 100%聽書
LUNCH 富貴
愈講愈驚!!!
返到泥做乒乓球評判
發現 D 波愈來愈勁''''

唔係講笑嫁>3<
ENG x2
黃小殷...嬲死你唷,,,
AND THEN 笑足兩堂
黃小權無啦啦講左句
「隻藥都唔夠勁!」
連 KPK 都 OOOO 哂**
何況我地...未係度笑囉

愈來愈喜歡 ENG
放學練波[[乒乓球]]
見到有人俾 MISS LOK 鬧
呵呵.....
我同澄竟然打贏左青蛙牙'''
之後我啦..青蛙..澄..WING 打 4 強
冠軍戰對澄
輸 13:11
開失波牙!!!
之後同牙 SiR 打 11
連牙 SiR 都話我 D 波勁左
由於同牙 SiR 講左如果我過左 5 分就要請野飲
我狂 BAND 佢同陰佢
雖然輸 12:10
BUT 都 6 支野飲>3<
佢 D BAND 波我都擋到
勁!!!牙 SiR OOOO哂**

之後同人猜波一時輸一時贏
不過 D BAND 波同擋波好左!!!
同曚曚,,,澄,,,F.1 一齊走
去左 7 仔食野
點知俾 MISS LOK 見到我無換衫
唉...俾佢鬧左幾句
返到家睇埋「王子變青蛙」大結局
HAHA'''HAPPY ENDING!

之後有人應承左我 D 野
做唔到我就打柒你....
KAKA''''
倒數 0 日
聽日排波學界第二場 - 西崇
|
« | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|