2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| 對不起... |
分類: 未分類 |
今日我要同好多人 SAY SORRY!!!

十蚊對唔住
搞到你俾個 KAI 子話
其實都係鬧緊我
之後 IS CHANGE 左成長生動力
如果得返一日命既時間
我會做 D 咩???

我會對我有反覺既人 SAY SORRY
只怪我說話太直接
喜勞哀樂都掛左係面上
唔識點去講野!!!
對唔住....
一時時沉默
要你地擔心
之後我會同家人度過我既最後一刻
唔想再諗
ENG DICT
唔係好識
之後好留心留心聽書
呢一刻我竟然發覺我冇再諗你
唔通真係放得低
CHIS 悶到眼訓

MATHS 完全唔識
LUNCH 車仔
終於見到你
但我都冇叫你
直行直過!!!
CHIN LISTENING
IS.....訓左
放學又見到你
AND THEN 大家直行直過
打波....落館
要對唔住 CK
今日冇咩心情打同隻腳整親
先打得咁差!!!
我會打好 D 嫁啦''''

返到屋企沖涼
之後訓左係 BED
諗左好多野,,,
你同佢咩關係???
算啦...
P.S 雪敏姐...唔好咁傷心!!!
男人咋嗎!!!通街都係

唔好為左佢而搞成咁啦,,,
|
« | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|