2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


白色聖誕 分類: 未分類

尋晚諗住早 d

抖足精神去玩啦....

點知都係12點幾先訓

嘻嘻><

今日8點幾起身

搭車出老豆鋪頭等文伯伯

出到去都差唔多9點

食左 d 野就出發啦!!!

緊張牙''

但太早到啦...

有點,,,唉

唯有等

等文伯伯個2個姨甥女

2個大姐姐(其中1個姨甥女 d 同學)

同埋文伯伯個男孫(5年級)

GoGoGo

點知去到要檢查 d 袋 = =

未入場先無奈,,,

之後我跟左 d 大姐姐去玩

d 卡通人物影相

呵呵!!!

又玩機動 Game

有 : 巴斯光年,,,Space Mountain(2次),,,SpaceShip,,,小飛象,,,睇樹屋,,,花車,,,火車....

成個迪士尼差唔多反轉泥玩牙''

可惜今日落雨啦...

之後去食 Lunch

冇哂位 tim

等等等等

去食野啦><

食左700幾蚊

d 都唔覺係咁貴囉

去買野>3<

d 野好貴

其實佢地有冇諗過 d 小朋友會唔會買得起呢???

買左200幾蚊咋

冇米啦!!!

又用左30整左3個金章

只限迪士尼發售

At night,,,

開始落 Snow

好靚牙''

搞到今個聖誕好似過住白色聖誕

玩到7點8點左右去左食野...

又係冇位...

不過好快就有啦!!!

食完即刻去睇煙花

嘩,,,靚爆

因為係聖誕

呵呵...

睇完閃人

好攰牙今日

要訓返飽!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed