尋晚諗住早 d 訓

抖足精神去玩啦....
點知都係12點幾先訓
嘻嘻><
今日8點幾起身
搭車出老豆鋪頭等文伯伯
出到去都差唔多9點
食左 d 野就出發啦!!!
好緊張牙''
但太早到啦...
有點,,,唉

唯有等
等文伯伯個2個姨甥女
2個大姐姐(其中1個姨甥女 d 同學)
同埋文伯伯個男孫(5年級)
GoGoGo
點知去到要檢查 d 袋 = =
未入場先無奈,,,
之後我跟左 d 大姐姐去玩
同 d 卡通人物影相
呵呵!!!

又玩機動 Game
有 : 巴斯光年,,,Space Mountain(2次),,,SpaceShip,,,小飛象,,,睇樹屋,,,花車,,,火車....
成個迪士尼差唔多反轉泥玩牙''
可惜今日落雨啦...
之後去食 Lunch
冇哂位 tim
又等等等等
去食野啦><
食左700幾蚊
一 d 都唔覺係咁貴囉

去買野>3<
d 野好貴
其實佢地有冇諗過 d 小朋友會唔會買得起呢???
買左200幾蚊咋
冇米啦!!!
又用左30整左3個金章
只限迪士尼發售
At night,,,
開始落 Snow
好靚牙''
搞到今個聖誕好似過住白色聖誕咁

玩到7點8點左右去左食野...
又係冇位...
不過好快就有啦!!!
食完即刻去睇煙花
嘩,,,靚爆
因為係聖誕

呵呵...
睇完閃人
好攰牙今日
要訓返飽!!!
|