2005 年 12 月 24 日 星期六  |
| 哈哈 |
分類: 未分類 |
尋晚

開左個 Xange
唔識整牙''
搞到12點幾先攪攪豬
今朝老豆仲叫我去 drink 茶
睬佢都傻...

繼續訓><
訓醒之後冇哂人
個個都出左鋪頭...
唉~
今日終於整好左個靚靚 Xange 啦!!!
好多謝 C 徙
佢不但幫我整到咁靚
仲教識左我好多野...
Thz>3<
雖然我整左個 Xange
但係我唔會唔繼續寫 Diary 既
此終 Diary 好用 d
嘻嘻

搞到冇食晏 tim
好肚餓!!!
唔理餓唔餓啦...
打機打機
5點幾煮左個 noodles 食
又打機又沖涼
媽咪同細佬返左泥
又食飯盒
好味 bo!!!

(待續)
|
« | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|