| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 14歲的生日... |
分類: 未分類 |
今日生日啦...
要多謝我d fd子們"
我愛你地牙!!!
不過今日食LuNcH個陣`
d野唔係好夠食...sorry呀!~
但係呀餅同呀rain
搞到好唔開心*
唉!佢地終於都..........
唉..."
佢地搞成咁;;
我呢個做呀妹既都唔係好開心]
生日快樂啦...
|
|
|
威威 於 2007-11-08 07:17 PM 發表:
|
|
|
留多次先..生日快樂>33< 希望你一年比一年開心!! 一年比一年令女... 一年比一年可愛...^^
|
|
|
哦...生日快樂牙~~! 一年一次既生日要開心架!~!~'' 又大一歲啦~~''班花又靚左啦''!! 唔可以叫你班花啦..叫你靚花''.. 不過你唔好叫我如花啊..,,知無,,. 味我唔住青山架/!! 祝:一年一靚過一年啊./''搵反個愛你既男友仔,,..嘻嘻.,,
|
網主回覆
多謝哂...多謝哂!!
總之一句....多謝哂!!!我所有fd~ Posted at 2007-11-07 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
餅 於 2007-11-07 08:17 PM 發表:
|
|
|
今天真是ok肚餓的-333- 算吧__你生日ma 生日快樂呢_!!
|
|
|
菲" 於 2007-11-07 08:00 PM 發表:
|
|