頂~~之前果兩日都唔知咩事...打唔到日記囉.=__=唔係既話..有好多野講嫁..但我而家又唔記得....
甘日..晨咁早起左身...因為要去運動場...幫小學手..搞陸運會....我地去到之後..我係跟王麗賢老師既...就同左佢一齊!!^^之後好快開始..唔知點解...我覺得甘年..冇之後果d咁熱鬧....可能係冇咩學生啦....真係好可惜囉...又可能係冇左d我地識既老師..所以覺得悶...真係唔知啦...希望出年我再返泥果陣唔係咁啦..!!之後我同miss就去左叫佢地跑步呀...果d野..佢地寅係好遲鈍呀><要miss lo叫勁多次仙去到起點....唉~
點知佢地跑200米..鍾美琪佢整親隻手呀..佢cry呀><之後都係咁啦....D幼稚園既小朋友好QQ呀^^哈哈..........之後我地o係到傾計....有亞憫o係到呀><我既好朋友呀..哈哈...好好玩呀同佢地一齊..><如果唔係要升中??我地一定係最好既朋友呀><好鐘意同佢地一齊呀...^^之後我地就拿左$錢$...就走左啦..........................................................................................................
P.S.琪琪唔好唔HAPPY呀><!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我好鐘意同你地一齊呀...明明同憫憫...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toby...筷子...靜靜...好耐冇一齊玩啦...好卦一齊玩既日子呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3<
|