鍚哂你地""""
2005 年 5 月 11 日 星期三
有''大田雞''
今日我地成日都係到唱k勁好反囉~
果到好似係我地1c ge世界咁,,,
好happy牙!!!果一晚,,,我地返bedroom ge時候...
有一隻''大田雞'',,果時勁驚囉~
我地就叫d男仔黎幫手啦!!但係d仔掛住玩...唔幫手><
好采~pk幫我地整走左個田雞!!!