今日我7點4返到學校
大家唔好誤會...
我唔係俾人罰
我係返去練歌姐...
晨早留留練歌
隻『朱』都唔知想點
有流感就留係屋企啦
出黎獻世...
咁之後勁早開完聲..
到早會唱詩個時就咖唱得好好
最好就係
今日係陸龜帶囉...
正到嘔...
勁好聽喎....
之後D.T.堂..
又係對住佢....
唉...
不過今堂好好玩呀
玩辣雞...
哇...
正....正....
到lunch time食完飯去501A室練歌
好正呀...
做左啲動作...
我做完之後覺得自己係kai子囉
不過...
年年都係kai子贏
如果唔係我地都唔會做kai子啦
到最後個2堂...
上英文..
勁簡單囉...
牙Sir講個啲野...
|