今日本來無咩嘢!但到左放學,又要補Dict.跟住我(英文課課長)被Miss li (李苗林)話,佢竟然話我唔盡責lo 咩事啊佢,如果我放左撘簿落去,佢都唔會改[嫁]la 哼!!
今日早上如平常的一樣清靜....到了下午陸續有事情發生! 在我們上全方位學習時,學校突然宣布土瓜灣一座舊樓突然倒塌,我們班有二位同學,因太過激烈所以哭了起來.(家在附近)
放學後,參加一些活動(J)
唉~一返到去第一堂就係數學,好煩!超憎數!!!!之後英文Miss Li又講大堆廢話=3=跟住家政又唔係煮嘢食喎!靜係係到講X有咩營養,Y有咩成分等...無聊" 終於到Last個兩堂science and hist.好唔容易先挨到放學!! 又見到佢= =
今日科學堂用顯微鏡睇牛眼和洋蔥皮的細胞,好好玩^^
但返到屋企勁唔開心lo
e個哦完又到個個(哼!)