| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
| 動漫節 |
1早起左身``
9點幾出左去荃灣約左老豆食飯*
1點幾去會展 h0多人
第1時間飛去C48〔Yes〕攤位
0咀 要排隊 凸 排到出門口``
等左約2個鐘*先買到Yes D 野
h0累牙 買左少少野
就排到死死吓咁*
  
 
<<吳W!NG
睇左h0多野*
*去食晚飯 去左間吾知乜野`
h0出名
同咪吳W!NG
一齊食 食左$4百幾
今日真系h0開心呢*
oh`鋒鋒出左街
野晚又望禾
愛愛愛 死死死 梨梨梨 鋒鋒鋒
|
| 刊登時間:2007-07-29 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 同兒番學 |
朝早補完習
約左11點正系M記門口等
系M記 食左個飯乜春餐..食都好撚NOR牙
根往去左元朗廣場行
去左Levi's睇野 睇左隻錶 好鍾意
問佢幾錢 話 6百幾 吾系好貴姐
去左Crazy Room 睇野
買左'狗'野送比人
三聯書店行
兒 見到佢個laosmiddle袋
兒 系咁話你偷左我個袋
好白痴
好彩果條友聽吾到姐 咪比人寸
玩到傻Q左..
完 |
| 刊登時間:2007-07-12 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| 鋒..BBQ |
野晚..佢BBQ ...我系間房到打機.
見到佢牙哥[HERRY]脫左3..好型..
見到HERRY D '服幾'剎死人牙!!
佢燒完[11點幾]..鋒上左佢間書房..
開左一字超細既燈[平時都有..好少]
鋒望左我勁久..我又想望佢..咁咪囉
NDS LIT 同PSP出利玩囉!!
佢真系吾眼訓嫁..打打吓都1點幾
鋒仲系到望我..吾得真系好眼訓!
望左佢一眼..我咁就訓左LO
吾知點解07-07-07真系可以見到牙鋒..咁多次
可能下年08-08-08又見到佢..
不過都吾會..因為我到時都走左..
一路想 一路想哭..
3個字 '唔寫得'
|
| 刊登時間:2007-07-08 02:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|