好多人一生就係為左搵1個專人0既男/女朋友來陪伴過老
我唔知會唔會有人理解我諗法
人唔會有一世0既愛 只有習慣
一旦一個人習慣左一樣野 就會念念不忘
一段愛情其實只係可以話有愛0既成份只有半年左右
其餘維繫大家一齊就係習慣 忍讓 關心 信賴 專一等等
細個的你/我 可能依加只係會以感覺同樣貌行頭
但到20歲左右 好多人都會覺得哪些年的我行傻
比人玩 比人飛/飛人 只要開心就夠....
人唔可以真係玩一世 你總要生活
總要生兒育女 教育下一代
總要開始你辛苦/慢長工作
時間不到.........
點解唔隱隱定定同1個珍惜你
為有負出 關心你 對你專一0既人過咪下半世
可能你會話我仲細 大把時間....
但諗一諗 上當年 到依加 原來時間過得好快
好快原來自己22歲 真係覺得時間好快好快
唉...原來做一個專一0既人真好辛苦
咩都膽心佢 合時都一思夜想
好多開心唔開心0既事想同佢講 都唔得...
唉........大家要學識珍惜同專一
|